فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نکته‌ای که اکثر مؤسسان استارتاپ در شروع توجه کافی به آن ندارند






درس بزرگی که از کار کردن در دنیای بازاریابی و پس از آن، تأسیس شرکت خودم فراگرفتم؛ این بود که طراحی، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که برای آغاز یک کسب و کار باید در نظر گرفت. اما متأسفانه این موضوع یکی از مواردی است که به‌ندرت به آن توجه می‌شود.

ایجاد اعتبار 


وقتی برند جدیدی خلق می‌کنید، اعتبار زیادی ندارد. به بیان دیگر هیچ‌کس در مورد شما چیزی نشنیده است؛ بنابراین باید اطمینان را در میان عموم نسبت به شرکت خود شکل دهید. با وجود اینکه در زمان تأسیس آژانس بازاریابی‌ام سرمایه‌ی اولیه‌ی زیادی نداشتم، می‌دانستم که وب‌سایت و کارت ویزیتم به‌زودی به دست مشتریان خواهد رسید. از آنجایی که آن‌ها تمام داشته‌هایم بودند، باید سریعاً هم از نظر حرفه‌ای خودم را ثابت می‌کردم و هم توجهات را به سمت خود پیش می‌بردم. سرمایه‌گذاری در طراحی رابط کاربری برابر با سرمایه‌گذاری در کسب اعتماد و اعتبار است.

بسیاری از مؤسسان سریعاً متوجه این موضوع می‌شوند. دونالد دیسانتیس، مؤسس شرکت طراحی SVP دراین‌باره می‌گوید: «در صنعتی مانند صنعت ما، طراحی، بهترین روش برای پیشرفت و جلب‌توجه است. طراحی، ترفندی برای جلب رضایت مشتری و درنهایت حفظ و نگهداری او است.»



در روزهای اولیه‌ی کارتان، تمام سرمایه‌ی خود را صرف ساخت وب‌سایتی آراسته و یک لوگو برای نشان دادن حضور معتبرتان کنید. جستجوی گوگل معمولاً اولین چیزی است که مشتریان انجام می‌دهند تا در مورد شرکت شما بیشتر بدانند؛ بنابراین باید به آن‌ها حس مثبتی القا کنید. اما مشتریان تازه تنها افرادی نیستند که با طرح عالی تحت تأثیر قرار می‌گیرند؛ ظهور قدرتمندانه، استعدادها را نیز جذب می‌کند. طرح عالی، کارمند با استعداد قوی را جذب می‌کند و درنتیجه وفاداری مشتریانتان افزایش می‌یابد. چنین تلاشی در روزهای اولیه کارتان بسیار ضروری است.

جلب توجه درست



مشتریان بالقوه هر ساعت از روز با پیام‌های بازاریابی متعدد روبرو هستند. کافی است در فیسبوک بچرخید، آن‌گاه اطلاعات موردنیاز در مورد شرکت‌ها را خواهید داشت. جیسون واچوب، مؤسس سایت بهداشت و سلامت mindbodygreen اعتقاد دارد که نمودارهای منسجم، شفاف و باکیفیت می‌توانند نقطه‌ی تمایز محسوب شوند. در عصر نمایشگرها، برای پیشی گرفتن از رقبا باید طرحی هنرمندانه داشت تا تأثیر کافی بر جای گذاشت. در غیر این صورت برندتان در میان سایر برندها گم می‌شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی