فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

موزیلا خواستار کمک فوری کاربران به اینترنت شد




Image result for ‫موزیلا خواستار کمک فوری کاربران به اینترنت شد‬‎




چگونگی عملکرد اینترنت و سالم بودن آن بر روی شادی، حریم خصوصی، وضعیت مالی و اقتصادی و دموکراسی ما تاثیر مستقیم دارد.


فراخوان برای عمل (CTA) سورمان با نمونه اولیه گزارش سلامت اینترنت شرکت غیر انتفاعی موزیلا منطبق است و نگاهی دارد به روندهای سالم و ناسالم شکل دهنده اینترنت. پنج حوزه اصلی آن شامل نوآوری بی محدودیت، شمول و فراگیری دیجیتال، تمرکز زدایی، حریم خصوصی و امنیت و سواد اینترنتی است


شرکت موزیلا بعد از جمع آوری بازخوردها نسبت به نمونه اولیه، اولین گزارش را بعد از ماه اکتبر ارائه خواهد کرد.
وجود بیش از ۱٫۱ میلیارد وب سایتی که اکثراً به صورت منبع باز هستند نشانه مثبتی از نوآوری بدون محدودیت است. با این وجود، موزیلا می گوید که اینترنت همیشه خود را از مشکلات ناشی از سیاست های نادرست حفظ کرده است، مسائلی مانند قوانین قدیمی کپی رایت، توافقات تجاری محرمانه و مدیریت محدود کننده حقوق دیجیتال.
اگرچه موبایل کمک کرده تا بیش از سه میلیارد نفر به اینترنت متصل شوند، اما در سال گذشته ۵۶ مورد قطعی اینترنت وجود داشته که در مقایسه با ۱۵ مورد قطعی سال ۲۰۱۵ بیشتر است.



نبرد دوستانه
 

نبرد دوستانه (Friendly Challenge) قابلیتی است که به اعضای یک کلن اجازه می‌دهد برای تمرین، رقابت و یا صرفا برای تفریح به دهکده همدیگر حمله کنند. هیچ محدودیتی در تعداد نبردهای دوستانه وجود ندارد و البته هیچ هزینه یا خسارتی برای مدافع به همراه نخواهد داشت. طبعا برای مهاجم نیز تروفی یا منبعی جایزه داده نخواهد شد.

برای دعوت از دوستانتان به یک نبرد دوستانه کافی است تا دکمه Challenge که بالای چت کلن تعبیه شده است را زده و سپس از بین نقشه‌هایی که دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. نیروهایی که هنگام درخواست نبرد در قلعه کلن شما وجود دارد به عنوان نیروی دفاعی برایتان عمل خواهند کرد اما همانند منابع پس از پایان نبرد دوستانه آن‌ها را از دست نخواهید داد. هنگامی که یکی از هم‌کلنی‌هایتان درخواست شما را قبول کند، باید به نقشه‌ای که انتخاب کرده‌اید با نیروهایی که در همان لحظه داخل کمپش دارد حمله کند. مانند مدافع، مهاجم نیز نیروهایش را پس از حمله از دست نخواهد داد.

پس از پایان نبرد فیلم آن در قسمت چت کلن برای سایر هم‌کلنی‌هایتان در دسترس خواهد بود. همچنین اگر کسی مایل باشد می‌تواند به صورت همزمان نبرد را تماشا کند. به طور خلاصه ساز و کار نبرد دوستانه در کلش آو کلنز شبیه آن چیزی است که پیش از این در کلش رویال دیده‌ایم.


موفق باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی