فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اضافه کردن منو سوم به قالب صحیفه




Image result for ‫اضافه کردن منو سوم به قالب صحیفه‬‎





چگونه در وردپرس منو اضافه کنیم؟ ( راهنمای مبتدیان )

آیا می خواهید منوهای (فهرست) را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ آیا می دانستید که یک منوی رابط خیلی ساده کشیدن و رها کردن وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا منوهای رها کردن را در وردپرس ایجاد کنید؟ در این راهنمای گام به گام ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه منوی فهرست را در وردپرس اضافه کنید. راستی در آموزش قبل نحوه افزودن فهرست به قالب وردپرس را برای کسانی که قالب آنها منو را  پشتیبانی نمی کند آموزش دادیم که شاید بخواهید آن را هم مطالعه کنید.

منوهای جهت یابی به شما این امکان را می دهند تا ساختار یک سایت را به کاربرانتان ارائه دهید. آنها به کاربران کمک می کنند تا اطلاعات را پیدا کنند و از طریق بخش های مختلف وب سایت شما به جستجو بپردازند. از آنجا که منوهای جهت یابی بسیار مهم هستند معمولا آنها را در بسیاری از الگوهای وردپرس نزدیک به سرفصل قرار می دهند.



تعیین مکان نمایش منو:

همان طور که گفته شد ممکن است قالب سایت شما دارای چندین مکان برای قرارگیری منو باشد که در این صورت برای هر جایگاه میتوانید منویی خاص قرار دهید. پس از اینکه آیتم های مورد نظر را به فهرست اضافه کردید حتما جایگاه منو را مشخص کنید تا منو به درستی نمایش داده شود. برای تعیین جایگاه منو به آخر فهرست خود رجوع کنید و تیک جایگاه مورد نظر برای منو را بزنید تا منو در آن مکان به  نمایش درآید.



buywebhost.in


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی