فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

huawei به بنیاد لینوکس پیوست



Image result for ‫huawei به بنیاد لینوکس پیوست‬‎




بنیاد لینوکس به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی از سال ۲۰۰۷ فعالیت خودش را در زمینه‌ی رشد و توسعه‌ لینوکس شروع کرد. پیوستن مایکروسافت به این بنیاد می‌تواند نشانه‌هایی از اضافه شدن قابلیت‌های بیشتر لینوکس به سیستم عامل ویندوز باشد.  «جیم زملین» (Jim Zemlin) مدیرعامل بنیاد لینوکس گفته که مایکروسافت توانایی همکاری بیشتری را با جامعه متن باز دارد و می‌تواند تجربه‌ی موبایل و ابری بهتری در اختیار مردم قرار دهد.


تغییر مدیریت در شرکت مایکروسافت

تغییر مدیریت در شرکت مایکروسافت کاملا محسوس است. ساتیا نادلا مدیر عامل این شرکت در چند سال گذشته تغییرات زیادی را به وجود آورده و قبلا هم همکاری جالبی را با شرکت Canonical شروع کرده بود تا بتواند سیستم عامل Ubuntu را به ویندوز ۱۰۰ بیاورد.

این شرکت که خودش بزرگ‌ترین سازنده‌ی نرم‌افزار در دنیا به حساب می‌آید، به بنیاد لینوکس پیوسته تا بتواند از قابلیت‌های این سیستم عامل متن باز استفاده کند




شما چگونه از مشتری های شرکت هواوی محسوب می شود؟ در واقع کلیه مودم های وایمکس که در کشور استفاده می شود ساخت مستقیم کارخانجات هواوی است که با برند های ایرانسل و مبین نت در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرد، بعبارت دیگر، تولید ، بازارسازی و ارائه محصولات سفارشی شبکه برای سایر شرکت های بزرگ این حوزه از دیگر خدمات هواوی محسوب می شود و از همین رو همکاری های بسیار گسترده ای را با شرکت های بزرگ مخابراتی مانند موتورولا ( Motorola ) ، ودافون ( Vodafone )، تی موبایل ( T-Mobile ) در سراسر دنیا دارد.

البته هواوی در تولید انواع گوشی های تلفن همراه هم نقش بسیار فعالی دارد و با همکاری شرکت گوگل از سیستم عامل آندروئید برای گوشی های هوشمند جدید خود استفاده می کند.

بنیاد لینوکس، سازمانی غیر دولتی است که در جهت توسعه مدون و رشد هرچه بیشتر لینوکس گام برمی دارد. این سازمان در ابتدای ماه جاری میلادی عنوان کرد که از این پس شرکت بزرگ هواوی ، از پیشگامان صنایع مخابراتی و شبکه، عضو جدید این بنیاد می باشد. هواوی از لینوکس برای توسعه تجهیزات شبکه و سخت افزارهای خود استفاده خواهد کرد و عضویت آن در این بنیاد، راه ارتباطی به هزاران توسعه دهنده و عضو فعال این نهضت جهانی خواهد بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی