فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شمارش معکوس برای پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP




Image result for ‫شمارش معکوس برای پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP‬‎


مایکروسافت با انتشار خبری در سایت خود رسما اعلام کرد که ویندوز XP تا تاریخ ۱۹ فروردین ۹۳ پشتیبانی خواهد شد و پس از تاریخ مذکور خرید و فروش و انتشار بسته‌‏های به‌روزرسانی برای این سیستم‏ عامل متوقف خواهد شد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که هنوز از ویندوز XP استفاده می‏‌کنید در روزهای آینده بر روی دسکتاپ خود پیامی مبنی بر پایان پشتیبانی از سیستم‏ عامل XP از جانب مایکروسافت را دریافت خواهید کرد. البته کاربران می‏‌توانند برای عدم نمایش این پیام از جانب مایکروسافت آن را غیرفعال کنند.




مایکروسافت همچنین اعلام کرده پشتیبانی از آفیس 2003 نیز در 2014 آوریل 8 به پایان خواهد رسید.
به گفته مدیر بازاریابی مایکروسافت، ویندوز XP و Office 2003 در زمان خودشان بیشترین تقاضا را داشتند اما امروزه محیط فن آوری دگرگون شده است.
وقتی مایکروسافت ویندوز XP را عرضه کرد متذکر شد که مدت انقضای این نرم افزار 12 سال و 5 ماه است که به عبارتی 2 سال و نیم بیشتر از مدت معمول برای نرم افزارها پشتیبانی شد.
پیشنهاد مایکروسافت مهاجرت به سیستم عامل های دیگر از جمله Windows 7 یا Windows 8.1 است. 
بسیاری از نرم افزارهای مایکروسافت از جمله نسخه های جدیدتر اینترنت اکسپلورر فقط در نسخه های های جدید ویندوز قابل نصب و استفاده می باشند. البته این اولین بار نیست که مایکروسافت از کاربران XP خواسته است تا این سیستم عامل را برای ابزارهای جدیدتر کنار بگذارند.




به گفته دیو ام، محقق ارشد شرکت امنیتی کسپرسکی هریک از کاربران این سیستم‌عامل در معرض خطر شدید حملات بدافزارها قرار دارند. این درحالی است که بسیاری از دستگاه‌های خودپرداز در جهان تحت سیستم‌عامل XP هستند. به گفته وی آمار نشان می‌دهند کمتر از یک‌پنجم مشتریان شرکت کسپرسکی از کاربر ویندوز XP هستند اما بیش از یک‌چهارم آلودگی‌های رایانه‌ای ناشی از نقص‌های ویندوز XP است.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی