فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پاسخ مارک زاکربرگ به سوال :هکر به چه کسی گفته می‌شود؟




Image result for ‫پاسخ مارک زاکربرگ به سوال :هکر به چه کسی گفته می‌شود؟‬‎





مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، معتقد است که هک کردن در واقع یک سبک‌زندگی است، سبکی که با بهره‌گیری از آن می‌توان کارها را سریع‌تر انجام داد و محدویت‌ها را از سر راه برداشت؛ آنچه یک هکر را از سایرین متفاوت می‌کند سرعت‌عمل او در انجام کارها است. برای آشنایی بیشتر با دیدگاه‌های آقای زاکربرگ در رابطه با هک، در ادامه با سکان آکادمی همراه باشید.

 البته باید خاطر نشان کرد که فضای مجازی در تخریب کردن چهرهٔ هکرها بی‌تاثیر نیست


بنیان‌گذار فیسبوک با انتشار نامه‌ای روی تایم‌لاین خود سعی دارد دیدگاه متفاوتی در مورد هکرها ارائه کند. وی بر این باور است که چهرهٔ این افراد به شکل ناجوانمردانه‌ای منفی جلوه داده می‌شود و حقیقت این است که آن‌ها دزد اطلاعات مردم نیستند. به گفته‌ٔ وی: 

هک کردن به معنی داشتن سرعت‌عمل در انجام کاری و یا برداشتن محدویت‌هایی است که سایرین قادر به حذف آن‌ها نیستند؛ درست مانند بسیاری از کارهای دیگر، این کار نیز دو وجه دارد: خوب و بد. بیشتر هکرهایی که من تاکنون ملاقات کرده‌ام در تلاش بودند تا بر دنیای اطراف خود تاثیری مثبت بگذارند.





 او به ما می‌گوید قبل از این که چنین اسباب‌بازی‌های متصلی واقعا توسط هکرها دستکاری شوند فقط به زمان نیاز است و به نظر می‌‌رسد تولیدکننده‌های این اسباب‌بازی‌ها چنین مشکلاتی را انکار می‌کنند و بچه‌ها را در معرض خطر تهدیدات آن‌لاین قرار می‌دهند. Stanislav و تیم او در Rapid7 که یک شرکت امنیت سایبری است و تحقیقات خود در زمینه‌ی اسباب‌بازی‌های متصل را در ماه فوریه امسال منتشر کردند می‌گویند بعد از آزمایش دقیق Fisher-Price Smart Toy به این نتایج دست پیدا کرده‌اند. این یک محصول بسیار تاثیرگذار است که به سه شکل: میمون، یک خرس و یک پاندا عرضه می‌شوند و نه تنها بچه‌ها را درگیر بحث و صحبت با خود می‌کنند بلکه موجب می‌شوند آن‌ها به بازی بپردازند و ضمنا به چیزهایی که بچه‌ها می‌گویند گوش می‌کنند





wi-fi

این اسباب‌بازی به wi-fi متصل می‌شود، به همراه یک اپلیکیشن رایگان برای والدین ارائه می‌گردد و همواره تعهد می‌کند با گذشت زمان هوشمندتر می‌شود و همه چیز را به خاطر می‌‌سپارد و از رفتار بچه‌ها چیزهایی را حدس می‌زند و آن‌ها را دعوت به بازی یا خیال‌پردازی می‌کند. براساس گفته‌های دکتر Kathleen Kremer، متخصص Fisher-Price PlayLab که در زمینه‌ی توسعه‌ی دوران اولیه‌ی کودکی فعالیت می‌کند، این اسباب‌بازی‌ها توسعه و پیشرفت در حوزه مهارت‌های اجتماعی-احساسی، خیال‌پردازی و خلاقیت را ترغیب می‌کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی