فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چرا نیازی به روت کردن گوشی نیست




تغییر تنظیمات و وجود مشخصات خاصی، امکان استفاده از اپلیکیشن‌هایی را خواهند داد که فقط برای گوشی‌های روت شده طراحی شده‌اند. با این وجود توصیه ما روت نکردن گوشی است، حتما می‌پرسید چرا با ما باشید تا دلایل این موضوع را باهم بررسی نماییم.



برای کسانی که احساس می‌کردند گوشی آنها آزادی‌های لازم را ندارد روت کردن یکی از ترفندهایی بود که از همان روزهای نخست پیدایش اندروید انجام می‌گرفت.


افرادی که به دنبال افزایش کارایی گوشی فراتر از امکانات ارائه شده توسط کارخانه بودند، روت کردن را انجام می‌دادند. روند کند آپدیت شدن و ارائه آخرین نسخه اندروید توسط کمپانی‌های و اپراتورها نیز عامل دیگری برای این تصمیم بود.

یکی از دلایل دیگر روت کردن گوشی

یکی دیگر از دلایل روت کردن گوشی استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که برای گوشی‌های روت شده طراحی شده‌اند اما بسیاری از رام‌های شخص ثالث برای گوشی عملکرد درست، نیاز به آپدیت‌‌های متعدد دستی دارند.


با روت کردن گوشی ممکن است اپلیکیشن‌های معمولی نیز به درستی بر روی گوشی شما اجرا نشوند چرا که توسعه دهندگان بطور کلی اپلیکیشن‌های خود را بر روی یک اندروید روت نشده آزمایش می‌کنند.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی