فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چگونه محتوی و مطلب خوب و بهینه برای سایت بنویسیم

Image result for ‫چگونه محتوی و مطلب خوب و بهینه برای سایت بنویسیم‬‎


محتوای معاصر

محتوای سبز، محتوایی معاصر است. محتوای معاصر همیشه ارزش خواندن را دارد. البته این موضوع در برخی از زمینه ها جواب نمی دهد. مثلا تولیدکنندگان محتوا در حوزه ی تکنولوژی یا اخبار، کار بسیار سختی دارند چون همه چیز به سرعت در حال تغییر است.

برای مثال زمانی که شما محتوایی با موضوع “چگونه محتوای همیشه سبز بنویسیم؟” تولید می کنید در حال تولید یک محتوای ماندگار هستید. اما زمانی که دارید درباره ی دوربین  به کار رفته در یک تلفن همراه محتوا تولید می کنید، محتوای شما به احتمال زیاد در چند سال دیگر اهمیت چندانی نخواهد داشت. همین مسائل کار را برای تولید محتوای سبز در حوزه های تکنولوژی سخت می کند،


مقاله خود را بنویسید :

  • مطمئن شوید که متن محتوا از لحاظ گرامر درست باشد و در آن اشتباه املایی وجود نداشته باشد.
  • برای مقاله یک عنوان مناسب انتخاب کنید.
  • متن مقاله را به پاراگراف های کوتاه با زیرعنوان ها تقسیم بندی کنید.
  • از کلمات و عبارت کلیدی مهم که مرتبط با موضوع مقاله است در پاراگراف اول استفاده کنید.
  • در استفاده از کلمات و عبارات کلیدی زیاده روی نکنید. از این کلمات و عبارت ها به طور طبیعی در کل محتوا استفاده کنید. چگالی پیشنهادی برای کلمات کلیدی ۱ تا ۳% می باشد.برای سئو به صورتی افراطی اقدام نکنید.

 استفاده از لینک ها در محتوا

لینک ها بین محتوا با صفحات دیگر و مرتبط با موضوع محتوا ارتباط ایجاد می کنند. شما می توانید کلمات کلیدی را در بهینه سازی وب سایت مشخص کنید و آنها را به دیگر صفحات مرتبط لینک کنید. این کاربر موجب می شود تا بازدید کنندگان با مراجعه به دیگر  لینک ها مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما حاظر باشند و موتورهای جستجو نیز مقالات مرتبط را شناسایی کنند.

سرور


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی