فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی

۲۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی rss خوراک سایت




Image result for ‫بهینه سازی rss خوراک سایت‬‎




ثبت فید خبر خوان در موتور جستجو

یکی مهمترین آیتمهای یک آدرس اینترنتی فید خبر خوان (RSS) هست

شما از این امکان می توانید خیلی استفاده کنید و اهمیت آن در موتور جستجو خیلی بالا بوده و اکثر موتور های جستجو بعد از نقشه یک آدرس از فید خبر خوان پشتیبانی کرده و خیلی وابسته به آن هستند


مد نظر داشته باشید با یک ثبت تغییرات زیادی ایجاد نمیشه اگه روزانه یا هفتگی اینکار بکنید در بازه زمانی ۳ ماه تا ۶ ماه سئو وب سایت شما در موتور های جستجویی همچون یاهو بینگ خواهید دید



تنظیمات فید در وردپرس

در وردپرس بطور پیش فرض دو تنظیم ساده برای مدیریت فید سایت وجود دارد که هر دو تنظیم در برگه تنظیمات -> خواندن قرار داده شده اند. در گزینه اول می توانید تعیین کنید تعداد فید های موجود در آدرس خوراک سایتتان چه تعداد باشد که بطور پیش فرض بر روی عدد ۱۵ تنظیم شده و در گزینه دوم می توانید تعیین کنید تمام نوشته های شما در فید سایت شما قرار گیرد یا تنها خلاصه ای از آن نمایش داده شود.

تنظیمات فید وردپرس

  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

کوتاه کننده لینک برای وردپرس




Image result for ‫کوتاه کننده لینک برای وردپرس‬‎



  • WPU Shortlinks


    با افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس پارسی دیگر نیازی به مراجعه به سایت های دیگر برای کوتاه کردن لینک پست های خود نخواهید داشت. این افزونه که توسط گروه وردپرس پارسی نوشته شده است می تواند به صورت خودکار لینک مطالب سایت شما را کوتاه کند. به جرات می توان گفت که این افزونه یکی از بهترین افزونه های کوتاه کننده لینک در بین افزونه های وردپرس می باشد.

  • YOURLS: WordPress to Twitter


    با استفاده از افزونه YOURLS شما می توانید لینک های کوتاه برای پست های وردپرس یا گروه ها و کاربران وردپرس ایجاد کنید. YOURLS یکی از سایت های محبوب کوتاه کننده لینک می باشد و می تواند سایت شما را به سرویسی کوتاه کننده لینک خودش متصل کند.

  • Refli Hide Clickbank Links


    افزونه Refi به شما کمک می کند تا لینک های کوتاه را در سایت وردپرس خود کوتاه کنید. با این افزونه می توانید لینک های طولانی پست ها و برگه ها را به فرمت ref.li کوتاه کنید.

  • WP URLs Shorten

  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

ابزارک پیشرفته ی تبلیغ در وردپرس با Meks



Image result for ‫ابزارک پیشرفته ی تبلیغ در وردپرس با Meks‬‎





افزونه وردپرس نمایش تبلیغات در ابعاد و ترکیب مختلف Meks Easy Ads Widget

ابزارک پیشرفته ی تبلیغ در وردپرس با Meks Easy Ads Widgetاین افزونه برای تبلیغات ایجاد شده است. نام خود را با تبلیغ نام گذاری کرده است و یکی از کارهایی که انجام میدهد اینست که به مشا اجازه میدهد گالری تبلیغ ایجاد کنید. یعنی همانند خانه های شطرنج میتوانید در یک ابزارک چند مورد از ابعاد مختلف تبیلغات را ترکیب کنید که هر یک تبلیغ جدا و مقصد جدا داشته باشند.

این که بتوانید در ابعاد مختلف تبلیغات را در کنار هم قرار دهید شاید جزو قابلیت های قالب نباشد مثلا در صحیفه این امکان وجود ندارد اما، با افزونه نام برده میتوان ابزارکی ایجاد کرد که این کار را انجام دهد.



با ورود به بخش ابزارک ها ملاحظه می کنیم که ابزارکی جدید تحت عنوان ” meks Easy Ads Widget ” در کنار ابزارک های دیگر ایجاد شده است. این دقیقا همان ابزارکی می باشد که به ما کمک میکند تا بتوانیم در سایت خودمان یک سیستم قدرتمند ابزارک تبلیغات در وردپرس داشته باشیم. تا بتوانیم در سایت خود بدون دانش کدنویسی و بدون دردسر فقط با چند کلیک یک تبلیغات حرفه ای منتشر کنید.

آموزش کار با افزونه وردپرس Meks Easy Ads Widget

افزونه را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی به بخش ابزارک ها در قسمت نمایش رفته و ابزارک را در قسمتی که میخواهید نمایش دهید کشیده و رها کنید.

Title : در این قسمت عنوان تبلیغ را بنویسید. میتوانید آن را نیز خالی  بگذارید

Ads Size : در این گزینه میتوانید ابعاد تبلیغ را انتخاب کنید

Small (125*125) : این گزینه ابعاد تبلیغ کوچک است و ابعاد آن را نیز  مشاهده میکنید

Large (300*250) : این گزینه نیز تبلیغ با ابعاد بزرگ است

Custom : برای استفاده از ابعاد سفارشی میتوانید این گزینه را انتخاب کنید

Width and height : در این قسمت نیز میتوانید ابعاد سفارشی خود را وارد  کنید

Options : در این قسمت نیز میتوانید تنظیمات دیگری روی تبلیغ انجام  دهید

Rotate (slide) Ads : از این گزینه میتوانید برای تبدیل کردن تبلیغ به  اسلاید و تغییر آن برای کاربر استفاده کنید

Randomize Ads : از این گزینه نیز میتوانید برای تصادفی کردن نمایش  اسلاید تبلیغ استفاده کنید

Number of Ads per view : در این گزینه تعداد اسلایدهایی که برای هر  برگه بارگذاری شوند را تعیین کنید

Ads : تبلیغ ها

Ad Image URL : در این گزینه آدرس تصویر تبلیغ را قرار دهید

Ad Link URL : در این گزینه نیز آدرس مقصد تبلیغ را تعیین کنید.










  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

تگهای مطلب

تگهای مطلب




Image result for ‫تگهای مطلب‬‎




 تگ H یا هدینگ را در مقالات آموزشی و گفتگوهای وبمستران شنیده باشید اما درک و شناخت صحیحی از کاربرد و شیوه استفاده از آن نداشته باشید. در ساده ترین تعریف، می توان تگ های
هدینگ را همان تیتر یا عنوان معرفی کرد.

در واقع هر مطلبی که بر روی سایت خود منتشر می کنید، دارای یک عنوان (Title) اصلی است که همان تگ H1 یا هدینگ اصلی آن صفحه از سایت شماست. در صورتی که قالب وب سایت شما صحیح کدنویسی شده باشد، عنوان مطلب توسط خود قالب سایت در تگ H1 قرار می گیرد و نیازی به انجام آن به صورت دستی نیست.

در این مقاله آموزشی قصد داریم به شما بیاموزیم چگونه از تگ های هدینگ H2 تا H6 به شکل صحیح در درون مطالب سایت یا فروشگاه خود استفاده کنید تا منطبق بر اصول صحیح سئو باشد و موجب شود موتورهای جستجوگر شناخت و درک کاملتری از مطالب منتشر شده بر روی سایت شما داشته باشند.

آیا تابحال روزنامه خوانده‌اید؟

یک روزنامه کاغذی معمولی را در نظر بگیرید. هر روزنامه یک نام اصلی دارد. به عنوان مثال “آفتاب” ، “اعتماد” ، “اطلاعات” و … . این نام معادل همان عنوان اصلی مطلبی است که بر روی سایت خود منتشر می کنید. این عنوان در ابتدایی ترین بخش روزنامه (یا آن صفحه از سایت شما) قرار می‌گیرد و فقط یکبار با فونت برجسته و سایز بزرگ درج می‌شود. این عنوان همان H1 شماست.





  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

تشخیص و کشف نوع، نام و مشخصات مرورگر کاربران سایت




Image result for ‫تشخیص و کشف نوع، نام و مشخصات مرورگر کاربران سایت‬‎





  • تشخیص نام کاربری (User Name)
    که جهت نمایش فضای شخصی یا مشخص شدن مقدار دسترسی لازم است.

  • اطلاعات آماری
    گاهی لازم است که علاوه بر تعداد درخواست (بازدید) یک صفحه، تعداد مشاهده‌کنندگان (بازدیدکنندگان) نیز جداگانه شمارش شود چون یک نفر ممکن است چند صفحه از سایت ما را مشاهده کند. همچنین گاهی داشتن اطلاعاتی از بازدیدهای اخیر یک کاربر و یا مشخصات سیستمش می‌تواند فوایدی داشته باشد یا سایت ما را در ارائه بهتر و متناسب‌تر محتوا کمک کند.

  • جلوگیری از کاربران فیک و غیرواقعی یا بعضا تکراری
    که این مورد هم نیاز به توضیح ندارد و مشخص است.

ب) روش‌ها

در صورتی که از طریق یک اپلیکیشن سیستم عامل، با کاربر رابطه داشته باشیم (مثلا نرم افزار تحت ویندوز یا اندروید)، که در اینصورت می‌توان با توجه به مشخصات سخت‌افزار (شناسه سریال سخت‌افزارها مانند مک آدرس و ...) شناسایی و احراز هویت دقیقی انجام داد. اما موضوع این مطلب ما در مورد کاربران آنلاین است که یک برنامه‌نویس فقط در حد دسترسی‌های براوزر به آن دسترسی دارد.

یک نکته مهم: برخی از این روش‌ها برای احراز هویت یک user برای کارهای حساس نیست بلکه صرفا ارزش آماری و تفننی دارد.

  1. کوکی 
    سشن و کوکی پرکاربردترین ابزار تشخیص است که علاوه بر شناسایی کاربر لاگین شده، برای ردگیری و آمارگیری توسط بسیاری از سایت‌ها و حتی سرویس‌ها تبلیغاتی (از جمله گوگل) مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابَر کوکی که در براوزرهای جدید (بیش از از 90 درصد کاربران) قابل استفاده است و همچنین کوکی ایجاد شده توسط فلش نیز دو  موردی هستند که علاوه بر سشن و کوکی رایج قابل استفاده بوده و قابلیت ذخیره داده‌های بزرگتر یا در فضایی مخفی‌تر در کامپیوتر کلاینت را برای برنامه‌نویسان فراهم می‌کند.

  2. token based 
    این روش جدید، نسبت به روش قدیمی (سشن و کوکی) محاسن بسیاری دارد که در ابتدای این مقاله اشاره شده است. یکی از این پیاده‌سازی‌های استانداردهای این روش jwt (تلفظ کنید: جُت) است که مخفف JSON Web Token است و توسط گوگل و مایکروسافت و ... استفاده می‌شود و برای انواع زبان‌های سمت سرور از جمله PHP وزبان جاوا اسکریپت سمت کلاینت و ... نیز پلاگین و کتابخانه‌های آن موجود است. این روش هم از لحاظ پرفرمنس و هم از لحاظ امنیت، بهتر از روش مبتنی بر سشن/کوکی میباشد


در سمت کاربر (کلاینت) یا کمک جاوا اسکریپت

تشخیص مشخصات مرورگر، سیستم‌عامل، صفحه‌نمایش و ... کاربر با کمک جاوا اسکریپت بیشتر در برنامه‌های آمارگیر متداول بوده و البته کاربردهای دیگر خاص خود را نیز دارد


  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

آموزش رایت کردن اطلاعات بر روی CD یا DVD توسط خود ویندوز



Image result for ‫آموزش رایت کردن اطلاعات بر روی CD یا DVD توسط خود ویندوز‬‎


برای رایت کردن اطلاعات روی دیسک، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد مثل Nero ، Alcohol و ... اما جالب است بدانید که خود ویندوز این امکان را فراهم کرده است که بدون نیاز به هر نرم‌افزاری، اطلاعاتتان را بر روی دیسک‌ها رایت کنید.

این امکان هم در ویندوز XP و هم در ویستا وجود دارد.

مراحل کار، بسیار بسیار ساده است:

1- ابتدا یک CD یا DVD خام داخل درایو رایتر خود قرار دهید.
2- به مسیری بروید که فایل مورد نظرتان قرار دارد. مثلاً می‌خواهید فایل homework.doc را که داخل درایو F است روی سی.دی رایت کنید. پس به درایو F بروید.
3- روی فایل مورد نظرتان کلیک راست کنید و
Copy را انتخاب کنید.


4- از داخل My Computer روی درایو رایتر خود دابل کلیک کنید تا وارد درایو رایتر شوید. (اگر ابتدا نامی برای سی‌دی درخواست کرد، یک نام مرتبط با اطلاعاتتان درج کنید و Next را کلیک کنید)
5- در فضایی خالی از محیط درایو،
کلیک راست کنید و گزینه Paste را انتخاب کنید. خواهید دید که یک کپی کم‌رنگ از اطلاعات در درایو رایتر دیده می‌شود و آماده رایت روی دیسک است. (هنوز چیزی روی دیسک رایت نشده. فکر نکنید کار تمام شده، دیکس را دربیاورید و بروید، بعد ببینید هیچی داخلش نیست!!!) [به تصویر زیر دقت کنید


  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

تایپ فارسی در فتوشاپ انگلیسی




Image result for ‫تایپ فارسی در فتوشاپ انگلیسی‬‎





اگر مشکلی با فارسی نویسی در فتوشاپ ندارید و فقط اعداد فارسی نیست به قسمت ۲ بروید.


۱- در اولین مرحله باید مطمئن شوید که فتوشاپ شما زٌبان فارسی را پشتیبانی می‌کند. فوتوشاپ‌های جدید یعنی ازٌ سری CC به بعد همه تایپ فارسی را پشتیبانی می‌کنند. اما برای نسخه های CS و قبل ازٌ آٍن باید مطمئن شوید که فتوشاپ شما ازٌ نوع ویژه خاورمیانه است و پسوند ME (مخفف Middle East به معنی خاورمیانه) دارد.

هنگام شروع برنامه می توانید ازٌ ME بودن فتوشاپ مطمئن شوید.


 

  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

نکته‌ای که اکثر مؤسسان استارتاپ در شروع توجه کافی به آن ندارند






درس بزرگی که از کار کردن در دنیای بازاریابی و پس از آن، تأسیس شرکت خودم فراگرفتم؛ این بود که طراحی، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که برای آغاز یک کسب و کار باید در نظر گرفت. اما متأسفانه این موضوع یکی از مواردی است که به‌ندرت به آن توجه می‌شود.

ایجاد اعتبار 


وقتی برند جدیدی خلق می‌کنید، اعتبار زیادی ندارد. به بیان دیگر هیچ‌کس در مورد شما چیزی نشنیده است؛ بنابراین باید اطمینان را در میان عموم نسبت به شرکت خود شکل دهید. با وجود اینکه در زمان تأسیس آژانس بازاریابی‌ام سرمایه‌ی اولیه‌ی زیادی نداشتم، می‌دانستم که وب‌سایت و کارت ویزیتم به‌زودی به دست مشتریان خواهد رسید. از آنجایی که آن‌ها تمام داشته‌هایم بودند، باید سریعاً هم از نظر حرفه‌ای خودم را ثابت می‌کردم و هم توجهات را به سمت خود پیش می‌بردم. سرمایه‌گذاری در طراحی رابط کاربری برابر با سرمایه‌گذاری در کسب اعتماد و اعتبار است.

بسیاری از مؤسسان سریعاً متوجه این موضوع می‌شوند. دونالد دیسانتیس، مؤسس شرکت طراحی SVP دراین‌باره می‌گوید: «در صنعتی مانند صنعت ما، طراحی، بهترین روش برای پیشرفت و جلب‌توجه است. طراحی، ترفندی برای جلب رضایت مشتری و درنهایت حفظ و نگهداری او است.»



  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

دستور LEFT JOIN در sql

دستور LEFT JOIN در sql





Image result for ‫دستور delete در php‬‎




ساده ترین روشش اینه که یه صفحه برا حذف و یکی برا ویرایش بنویسید (مثلا به اسم delete.php و edit.php) و در صفحه اصلی که رکوردها رو لیست می کنید برای هر رکورد دو تا لینک به صفحات مذکور درست کنید که از طریق کوئری استرینگ id رکورد ها رو به اون صفحات پاس بدهید

1
2
3
4
echo '<a href="edit.php?id='.$ID.'">Edit</a>';


و

1
2
3
4
echo '<a href="delete.php?id='.$ID.'">Delete</a>';



حالا فقط کافیه توی صفحه حذف id رو بخونید و ان رکورد را حذف کنید و توی صفحه ویرایش id رو بخونی و رکورد متناظرش رو از بانک بخونی و توی یه فرم برای ویرایش نشون بدهید



 table_name 

نام جدولی است که می خواهیم از ان رکوردی راحذف کنیم
 جلوی where شرطی را که می خواهید رکوردی که دارین حذف می کنید داشته باشد


  • hosting serverfast
  • ۰
  • ۰

تحلیل لاگ فایل ها در حملات WebAPP

Image result for ‫تحلیل لاگ فایل ها در حملات WebAPP‬‎

پکیج آموزش Forensic کالی لینوکس

برای یک مدیر وبسایت (administrator) , این موضوع مهمه که نحوه تحلیل لاگ فایل ها به منظور شناسایی حملات تحت وب رو درک کنه .در این آموزش قرار لاگ‌فایل های آپاچی سرور رو به منظور کشف بعضی از حملاتی که به وب اپلیکیشن ها میشه؛ چک کنیم.

فایل های لاگ آپاچی در لینوکس در آدرس زیر قرار دارند:

/var/log/apache2
  • hosting serverfast