فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 ابزار های مدیریت سایت و سرور بر روی موبایل



Image result for ‫ابزار های مدیریت سایت و سرور بر روی موبایل‬‎




ConnectBot

عموما مدیریت سایت و سرور های مبتی بر Unix از طریق ارتباط SSH انجام می پذیرد. همچنین کارکرد اکثر سرویس های تحت وب منوط به باز بودن پورتی خاص است که معمولا توسط سرویس Telnet بررسی می شوند. در نرم افزار ConnectBot هر دو قابلیت فوق را به صورت یکجا در اختیار خواهید داشت. همچنین در صورتی که در مورد امنیت ارتباط SSH به سرور خود نگران هستید، این نرم افزار امکان برقراری ارتباط بر بستر امن را بر روی این پروتکل به شما ارائه می دهد.




TeamViewer

مسلما امکان ریموت به سرور از طریق Remote Desktop Protocol روی گوشی های موبایل با صفحه نمایش کوچک قدری غیر منطقی به نظر می رسد. اما در صورتی که از یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ استفاده می کنید، امکان اتصال ریموت به سرور از طریق این دستگاه می تواند بسیار کاربردی باشد. توسعه دهندگان Team viewer این امکان را در نسخه رایگان نرم افزار خود، در اختیار شما قرار می دهند. در این نرم افزار، امکان اتصال ریموت به سرور های مبتنی بر Windows و Mac را خواهید داشت. این نرم افزار با قرار دادن میانبر برای کلید های ترکیبی، تلاش بسیار زیادی برای حل معضل رابط کاربری در ریموت از طریق دستگاه های لمسی کرده است.

YSlow



YSlow صفحات وب سایت شما را برای پیدا کردن عامل های کندی سرعت در قوانین یاهو تجزیه و تحلیل می کند و سپس برای رفع آنها به شما پیشنهاداتی می دهد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی