فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

server host arzan

فروش سرور

buy سرور

پی سی وب سرور

سرور معتبر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کوتاه کننده لینک برای وردپرس




Image result for ‫کوتاه کننده لینک برای وردپرس‬‎



  • WPU Shortlinks


    با افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس پارسی دیگر نیازی به مراجعه به سایت های دیگر برای کوتاه کردن لینک پست های خود نخواهید داشت. این افزونه که توسط گروه وردپرس پارسی نوشته شده است می تواند به صورت خودکار لینک مطالب سایت شما را کوتاه کند. به جرات می توان گفت که این افزونه یکی از بهترین افزونه های کوتاه کننده لینک در بین افزونه های وردپرس می باشد.

  • YOURLS: WordPress to Twitter


    با استفاده از افزونه YOURLS شما می توانید لینک های کوتاه برای پست های وردپرس یا گروه ها و کاربران وردپرس ایجاد کنید. YOURLS یکی از سایت های محبوب کوتاه کننده لینک می باشد و می تواند سایت شما را به سرویسی کوتاه کننده لینک خودش متصل کند.

  • Refli Hide Clickbank Links


    افزونه Refi به شما کمک می کند تا لینک های کوتاه را در سایت وردپرس خود کوتاه کنید. با این افزونه می توانید لینک های طولانی پست ها و برگه ها را به فرمت ref.li کوتاه کنید.

  • WP URLs Shorten


    این افزونه به صورت خودکار برای لینک های وابسته, صفحه های مختلف و پست های وبلاگ شما می تواند لینک کوتاه بسازد. این افزونه نسخه دوم کوتاه کننده لینک ref.li می باشد. لینک طولانی خود را در refli قرار دهید و به سادگی لینک کوتاه آن را مانند ref.li/mAMpv دریافت کنید.

  • Shareaholic | share buttons & related posts


    اگر شما می خواهید مطالب سایت خود را در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک, توییتر, گوگل پلاس یا لینکاین به اشتراک بگذارید افزونه کوتاه کننده لینک Shareaholic می تواند یه شما در به اشتراک گذاری موثر آنها کمک کند. این افزونه رایگان می تواند محبوبیت سایت شما در شبکه های اجتماعی را افزایش دهد.


دست یابی به کوتاه کننده لینک  API گوگل(Google URL Shortener API )

برای استفاده از کوتاه کننده ی لینک API، ابتدا باید یک کد API داشته باشیم. گوگل از این کد استفاده می کند تا درخواست مختصر سازی شما را پیگیری کند. برای دریافت این کد مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید:

  1. به کنسول توسعه دهندگان گوگل مراجعه کنید.
  2. پروژه ای جدید بسازید یا یک پروژه ی موجود را انتخاب کنید.
  3. در منوی سمت چپ بر روی APIs & auth کلیک کنید و صفحه ی آن را باز کنید.
  4. سپس روی APIs کلیک کرده و مطمئن شوید وضعیت Google URL Shortener API روی حالت on  تنظیم شده باشد.
  5. در منوی سمت چپ گزینه ی Credentials را انتخاب کنید؛ سپس برای خود یک کد دسترسی بسازید. این کد دسترسی همان API  نام دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی